چار دیوونه
بیشین چایی بیارم
شنبه 14 بهمن 1391برچسب:, :: 15:30 ::  نويسنده : ღمارمولکღ

سلام سلام صد تا سلام حالتون خوبه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟میخواستم براتون خاطره امروز که توی مدرسه اتفاق افتاد رو بنویسم.خخخخخخخخخخخخ

امروز ما زنگ اول توی مدرسه ادبیات داشتیم از شانس گند من خانم منو صدا زد منم که هیچی نخونده بودم  بچه ها میرسوندن منم که فهمیدم تا اومدم بگم خانوم هم فهمید.خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ .خلاصه با هزار جور بدبختی اینقدر چی سر هم کردم تا بالاخره تونستم 19 بگیرم ولی باز هم خدارو شکر. بعد نوبت به تدریس درس رسید خانوم داشت ماضی استمراری رو با همی میگفت دوم شخصش شد کردنندی!خخخخخخخخ.زبون دراز میگفت کردنندندنددددندینننددندنننیییییییییییی.ما مرده بودیم خنده بعد زنگ تفریح روش کار کردیم که تبدیل شد به یک شعر خیلی باحا .این از زنگ اول .زنگ دوم ما عربی داشتیم خانوم نوری ای شاد و شنگول شده بوووووووووووود هی ادای من رو در میاورد و به بچه ها گیر میداد چون اونا حرف میزدن و هی جروبحث میکردیم اون چی میپروند اما همه میدونن که دلش بیچاره خالیه من میگفتم لیلا شنبه ی هفته آینده تعطیله خانم هم ادا اتفار در میاورد ومیگفت لییلا شنبه تعطیله بعد میگفت من باید بگم که :واویلا شنبه تعطیله.خخخخخخخخخخخخخخخ.این هم از زنگ دوم در مورد زنگ سوم نگو وووووووووووووووووووووووععععععععععق با خانم فاطمی جان داشتیم و چه امتحان آسوننی هم دادیم.اههههههههههه هیچ کی راضی نبوددد.خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ.زنگ آخر هم که فیزیک داشتیم خیلی با حال بود .مخ همگی داشت سوتتتت میکشید منم همینطور برای اینکه جو کلاس عوض بشه به شوخی گفتم :((امواج نوسانی دیگه چنن؟؟؟؟؟؟؟؟؟خخخخخخخخخخ. خانم مرد از خنده خلاصه تا کلاس تموم شد کلی تیکه پروندیممم.خخخخخخخخخخخ باید به هر کی که توی این وبلاگ میاد بگم ما خیلی گروه باحالی هستیم و اکثر به های کلاس عاشقمون هستن تا خاطره فردا بابای.iove you!!



نظرات شما عزیزان:

منصور
ساعت15:33---15 بهمن 1391
واقعا ازت خوشم اومد بخصوص مطالبت
به من هم سربزن


چـــــــــــــــش سفید
ساعت15:58---14 بهمن 1391
واااااااای مارمولک چه اعتماد به نفسی داری

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


این وب مجهز به دوربین مدار بسته میباشد اومدی تو نظر یادت نره ✖ ◄▼►◄▼►▲◄▼►▲◄▼ دست به سینه بشین می خوام حرف بزنم! باید این چیزا رو بدونی: اینجا چاردیواری اختیاریه ! هر جور رفتار کنی همون جوری هم جواب میگیری ! ●●· هر روز شادتر از دیروزیم ✿✿✿ ◄▼►◄▼►▲◄▼►▲◄▼ ✖ نظر خصوصی ممنوع ✖ ✖ ورود هر بی جنبه ممنوع!!:D ✖ ✖ ورود افرادی که میخندی بهشونــ پرروو میشـــن ممنوع:D ✖ ✖هر کسی و که دلم بخواد لینک میکنمــــ✖ ✖ج کامت هارو مدیریت وبلاگ میده.✖ ◄▼►◄▼►▲◄▼►▲◄▼ ●●•مسلط به دو زبان زنـده دنیا : 1) زبون آدمـــــــــــــی زاد✔ 2) زبون نفــــــــــــهمی✔ با تشکر ღچـــــش سفیدღ
آخرین مطالب
پيوندها


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 260
بازدید دیروز : 104
بازدید هفته : 371
بازدید ماه : 364
بازدید کل : 97994
تعداد مطالب : 203
تعداد نظرات : 67
تعداد آنلاین : 1